Kidde skrev den 7 november, 2010 kl. 15:47 Jag lämnar grönt ljus för nästa helg. Lite D&D ska bli jäkligt kul nu när vi fått fart på det. Hur ser sovmöjligheterna ut, räcker det men en sovsäck och slagga på soffan eller? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer