Kuk Personligen tycker jag, efter en viss tids frånvaro från sidan pga av någon dataskit, att CIV förtjänar lite mer respekt från deltagarna. Att racka ner på konstruktören och jämföra honom vid Svennes rejäla bakre skägg är däremot helt ok i mina ögon. När det gäller spel så tycker jag att vi omgående ska försöka dra ihop åtminstone en strategispelshelg.


Senaste kommentarer