Kassören skrev den 16 september, 2004 kl. 16:52 Knäpp? Vadå knäpp på näsan? Jag kan väl tycka att det suger Svennebehåring om jag vill? Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer