Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.189.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Vetlanda Vetlanda skrev den 15 september, 2004 kl. 03:03
MMM Tog mig tid att läsa igenom de nya reglerna till Civ 2 pbem. Det var en hel del ändringar tydligen. Känns lite som att den goa civ känslan har försvunnit . Visst finns det en hel del bra och kanske nödvändig ändringar för att spelet ska avancera. Men jag tycker herr bog har krånglat till det lite väl mycket. Istället för ett gött strategispel med enkla regler, har det blite ett skattjakts-/krigarspel med paradise hotell regler. Kanske är lite väl tidigt att kasta sten i glashus, speciellt efter som bogen lagt ner så mycket arbete på det här, vilket han ska ha all heder för. Men jag lyfter ett varningens finger... strategikungen kidde,
Vänta …