Rude skrev den 3 september, 2004 kl. 19:36 CIV2 Internet kommer att installeras nasta torsdag (9/9) sa till nasta helg sa kommer CIV2-PBEM att vara igang, jag har fortfarande inte hort nagot ifran Johansson...jag antar att han vill vara med, ar det nagon som hort ifran honom? Slymond ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer