Wellington skrev den 16 augusti, 2004 kl. 12:18 Hejsan! Blev det nagot lirat i helgen eller?? Sjalv var jag och akte skidor i Mordor!! Narmare bestamt pa the mountain of doom! ha det gott! Svenne, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer