sadfweqafwqaf Det är väl ok om det blir så, vi kör 21.00. Det får väl bli OS innan för oss andra. Förresten så ser jag gärna på ytterligare mer OS ihop med Kassören under lördagen också. Vad gäller spel så vet inte jag vad det blir, vi får väl se när det väl är dags. Lite beroende på vad Kassören har att säga om D&D t ex.


Senaste kommentarer