Jag bokar soffan, soffsäcken och två kuddar då, så har jag ordnat mitt.
Halv 4, 5 eller 20 i 6 kan jag vara i jönköping, vilket passar bäst?
Måste tyvärr ge mig hemmåt i god tid på söndag 10.10 går ett tåg som jag borde ta, men 12.34 går ett alternativ som antagligen kommer kännas mer lockande om vi få i oss ett par öl på lördag. Så nått vidare spel på söndag blir det inte för min del.
Självklart är det enbart D&D på fredag. Men vi har ju en SLP i gruppen som kanske skulle passa Bergis?


Senaste kommentarer