kidde skrev den 3 augusti, 2004 kl. 19:42 MMM Låter mycket bra för mig. ska nämligen på kräftskiva på lördagen. vilket jag tänkt meddela killarna i detta nu. men då slipper man ha dåligt samvete för det... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer