Tarmis min vän Det är så här: Tarmforsen ska flytta upp till Linköping den helgen, men kommer att kunna spela i alla fall på fredagen. Sedan har han föreslagit för mig att vi spelar även söndag kväll. Efter detta får jag själv och Kassören skjuts av honom under måndagen. Är det ok för herrarna? Om inte annat så är ju fredagen bokad helt klart just nu och lördagen är osäker.


Senaste kommentarer