Kassören skrev den 2 augusti, 2004 kl. 12:27 Tarmforsen Det tycker jag att vi gör. Sven H får ha det så roligt med sina vulkaner på sitt håll, men frågan är vad den spektakulära sprut-diarrén Tarmforsen gör då? Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer