Wellington skrev den 23 juli, 2004 kl. 00:43 RPG Tyvarr kan inte jag andra helgen i Augusti for da ska vi ivag och aka skidor pa en vulkan! Dock ar jag helt ledig sidta veckan i augusti och forsta i september!! ;o) ha det gott! Svenne, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer