kidde skrev den 19 juli, 2004 kl. 20:15 MMM Det tycker jag absolut. Om alla även ställer på en liten grillfest på fredag så vore det hur gött du vill. på tok för lite sprit förtäring inom klubben sista tiden. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer