CIV2-PBEM Jag skickade ivag ett email till alla inblandade forutom Bergforsen eftersom jag inte har hans email, jag vet inte hur ofta han ar inne har och kollar, men om nagon traffar honon kan ni ju namna CIV... det kommer troligtvis att droja ett par veckor innan vi ar igang eftersom jag vill ha internetuppkoppling i lagenheten forst, men den nya kartan ar klar och jag jobbar just nu med en hel del nya grejer...sedan blir det ju lite sma andringar beroende pa om Bergforsen kommer att vara med eller inte, jag utgar ifran att alla ifran forra gangen kommer att vara med...


Senaste kommentarer