Ordföranden skrev den 13 juli, 2004 kl. 00:14 Homo Vad trevligt! Det ser man ju fram emot. När kan alla inblandade spela nästa gång förresten? Vad jag vet så kunde Kassören och Sekreteraren inte när som helst nu i slutet av juli och början av augusti... eller? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer