Mattsson skrev den 9 november, 2010 kl. 14:22 Okej, då ramlar jag väl in vid 20 i sex då om det passar Ordföranden. Dod förbereder du Lisbeth och Harry på att jag hämtar upp grejerna vid 7-tiden imorgon? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer