Vetlanda skrev den 5 juli, 2004 kl. 16:53 MMM Antar att grabbarna grus spelade nått roligt spel i helgen. Själv uppskattade jag i alla fall att ta hem ett parti civ i onsdags och testa på mario golf i torsdags. Synd bara att min strömsladd till cuben är på villovägar... strategikungen, ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer