Ring och pung Det där med kartorna låter bra, som sagt, i de två senare erorna vore det väl lämpligt att kunna lämna ut mer eller mindre fullständiga kartor till varandra. Jag kan tänka mig att Tarmforsen är intresserad av att vara med, han är ju t ex med på H&K nu.


Senaste kommentarer