MMM En förbättring till civ som jag ville ha med redan den här gången är att man ska kunna byta kartor med varandra på något sätt. Tror det kommer bli ännu mer strategi, alliancer och tjuv och rackarspel helt enkelt om man i alla fall har hyfsad koll på världen. Jag var ju allierad både med jon och mange senast men hade inte en aning om hur stora de var och knappt var de befann sig. Sen hur mycket och hur tydliga de kartorna ska vara är ju en annan sak..


Senaste kommentarer