Devärgar Var det inte Havets Devärgar det hette? Låter som en utmärkt idé Bogen, jag ser fram emot att delta igen. Vilken 23:e är det du kommer till Oakhill? Kan det spelas RPG då? Förutom fotbollen om det skulle råka vara i juni. Här berömmer man Sekreteraren och försöker få hans seger godkänd, och vad får man!? Mothugg för att man ansåg bästa möjligheten var att kriga, jo jag tackar jag.


Senaste kommentarer