Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
Bogen Bogen skrev den 1 juni, 2004 kl. 19:08
CIV-2 ...jag planerar att kora CIv igen, hyfsat snart...det ar ganska mycket att dona med eftersom jag ska gifta mig snart, dessutom sa har vi inte fixat med uppkoppling annu (jag har alltsa nu en dator i lagenheten, javligt slo...men en dator). Troligtvis i slutet av sommaren kanske. Jag vill ocksa snickra pa lite forbattringar fran forra gangen, ni far garna komma med forslag. Ett ar att jag tanker lagga till berg pa kartan, dessa kan bara korsas med flygplan. Ett annat tillagg ar att trupper INTE kommer att uppdateras automatiskt (dvs nar nagon koper level 2 av tex Medieval Cavalry sa uppdateras alla level 1 till 2) enda anledningen till att denna regel finns i bradspelet ar ju att det inte gar att halla reda pa vilka figurer som ar vilka eftersom de ser likadana ut. Men pa CIV-PBEM sa gar det ju att sklija pa. Jag ska ocksa forsoka hitta pa nagot bra med handelsgrejerna. Jag har ocksa funderat pa att infora lite individuella uppdrag, en spelare kanske har i uppdrag att inta en viss stad medan en annan har i uppdrag att hitta en forsvunnen o, lite Havets Dvargar....jag vet inte annu om detta kommer att fungera.... kan ocksa tillagga att jag kommer att infinna mig pa Oakhill den 23:e...
Vänta …