MMM sämre spelare, typ svenne... får väl för en gångs skull berömma bogen för en riktigt bra kommentar... det finns ju som alla vet många sätt att spela civ på, men att säga att det inte fanns någar andra alternativ än att kriga, känns som en jäkligt dålig ursäkt. Verkar ändå som att bogen är intresserad av att köra igång en omgång till inom kort. är det så?


Senaste kommentarer