Lugna puckar Lugna och fina nu pojkar! Det är väl ingen som tidigare har skrivt så långa inlägg i gästboken vad jag vet, skumt. Givetvis hade Sekreteraren en del tur där han hamnade, en del av oss andra fick inte lika go början och stötte på varandra tidigt utan några större alternativ än att kriga. Men som sagt så är spelet på det viset och det förringar ju inte vinnarens insats tycker jag. Fast det var kul att läsa: sämre spelare typ Svenne.......


Senaste kommentarer