.... ...lugn och fin nu Kidde, jag vet inte hur det har forsamrar dina chanser till nasta runda? Egentligen sa skulle ju ingen veta vilka de andra var, sa nasta gang vi spelar sa kommer ju ingen att veta vilken farg du ar...det ar ju inte mitt fel att ni talar om for varandra vilka farger ni har. Dessutom var det ju inte jag som avslojade att du tankte lura Johansson, du skrev det ju sjalv i ditt meddelande till de andra. Jag tyckte bara att det var lite komisk att du berattade att du inte var att lita pa samtigt som du ville att de skulle lita pa dig. Sjalvklart hor det till CIV att bryta allianser... jag forsoker inte saga att du vann enbart pa grund utav din startposition, men det hade kanske varit roligare om du hade fatt en "svarare" startplats och en "samre" spelare, typ Sven ;-), hade fatt en riktigt bra startplats...


Senaste kommentarer