Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.217.150.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
strategikungen strategikungen skrev den 27 maj, 2004 kl. 00:28
MMM För det första valde jag inte min startplats själv. Jag hade väl samma chans på den som alla andra. För det andra så väntade jag och Dod mycket längre än de andra innan kriget bröt ut, så medan de använde sitt kapital till trupper så expanderade vi. Att jag hade lite tur i början av vår batalj blev nog helt avgörande. För det tredje så höll jag alla mina allianser med Johansson, Jon och Mange till sista rundan när jag slog till mot alla samtidigt, för att försöka säkra segern eftersom jag inte hade en aning om hur stora de var på sin ö. Att man snackar en massa skit med sina medspelare för att hålla sina allianser är väl inte opålitligt utan smart och en del av spelet enligt min mening. Till sist bör väl tilläggas att jag tycker det är lite dålig stil av spelledaren att baktala mig nu och försämra mina chanser inför nästa omgång. Borde väl finnas någon jävla etik för spelledare???
Vänta …