Gästbok

Skriv ett nytt inlägg i gästboken

 
 
 
 
 
Fält markerade med * är obligatoriska.
Din e-postadress kommer inte att publiceras.
Av säkerhetsskäl sparar vi IP-adressen 216.73.216.197.
Det är möjligt att ditt inlägg endast kommer visas efter att vi granskat det.
Vi förbehåller oss rätten att redigera, ta bort eller inte publicera inlägg.
strategikungen strategikungen skrev den 25 maj, 2004 kl. 23:43
MMM Ja ja ja, det är lätt att slinta lite på tangenterna på de här svenska tangentborden. Men jag tror att alla är väl medvetna om att det är jag som är stjärnan på strategispel i den här föreningen. Hade jag inte helt meningslöst stulit en stad av mange i sista rundan hade han blivit tvåa. känns lite tungt så här i efterhand. Såg föresten att jag hade fler städer än jon, mange, dod och johansson tillsammans, 24 mot Era 23! Hade jag gett johansson mina wonders och seminal discoveries, hade jag fortfarande vunnit, men han hade blivit tvåa.
Vänta …