Bogen skrev den 25 maj, 2004 kl. 18:40 .... "jaha, då var man STATEGI-KUNG igen då." ...ja, inte ar han stavningskung iallafall... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer