MMM jaha, då var man STATEGI-KUNG igen då. Blir väl svårt för mange att förklara bort det här. Det man blir mest retad på när man får den slutgiltiga statistiken är väl att koflikan vann och OLW-horan blev trea men bara jon blev tvåa, rövslickeri in i det sista. Man får väl hoppas att man vann tillbaka lite sympatier hos kassören när jag lät honom stå i sista rundan och istället petade ner johansson till femte plats. Man får väl ta tillfället i akt och tacka den kn..k rökande bögen för ett väl genomfört spel, och jag ser redan fram emot civ omgång 2...


Senaste kommentarer