Mattsson skrev den 9 november, 2010 kl. 19:01 Ja vi kan ju handla på oss lite bira och annat snask in för kvällen under tiden. På nått sätt känns det ju som man alltid väntar på Chewski på våra möten ändå..... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer