Ordföranden skrev den 24 maj, 2004 kl. 10:17 Sant och visst Jo, varför inte? Men det lär nog bli svårt när medlemmarna som kommer är jag själv, Sekreteraren och Kassören. Dessutom skulle jag personligen hellre spela lite RPG.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer