kidde skrev den 14 maj, 2004 kl. 02:36 MMM Jag har också skickat mitt igår, blir det ju nu. och det var flera timmar innan bogen skrev sitt inlägg i gästboken. så jag är helt oskylidg, som vanligt... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer