Ordföranden skrev den 10 maj, 2004 kl. 21:12 Gött Det var ju en trevligt tillställning Vice hade fixat till med sina kamrater! Kanske få bli lite skön fakta från den framöver. Dessutom var vi hos Revisorn och såg hockeyfinalen, han var ju lika gästfri som vanligt som tur var.... ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer