Har snackat ihop mig lite med Chewski på telefon. Och det blir som väntat D&D hela fredagen, med Bergis som SLP om han vill det. Sen tar vi med oss vad vi har i Wii väg, så får vi se vad som händer lördag, eventuellt lite D&D på dagen och sen lite öldrickning framåt kvällen med lite fotboll och wii som underhållning kanske...


Senaste kommentarer