Ordföranden skrev den 11 november, 2010 kl. 17:24 Låter finfint! Jag är på plats och möter upp Sekreteraren när hans tåg kommer. Kan ju bli lite D&D på lördag också och lite öl framöver kvällningen. En helhelg! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer