Kassören skrev den 18 april, 2004 kl. 15:35 Eh..vad? Det är ingenting jag känner till överhuvudtaget, då måste jag haft en riktigt fet minneslucka, vilket jag inte heller kommer ihåg. Men, hehe, kul historia, dock ej sann. 🙂 Kassören, L ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer