Byrådicken Jag tar givetvis på mig att kolla med Mange, jag ska ringa ganska snart tror jag. Hur är det med dopet, Kidde? Om det är i lämplig tid kanske vi kan åka ner ändå allihop efter att det är slut? Sådant där brukar väl vara mitt på dagen vad jag vet. Eller är det så att Johanssons kalas är dagen innan? Annars representerar ju Kassören och jag klubben på egen hand.


Senaste kommentarer