kidde skrev den 13 april, 2004 kl. 18:30 MMM Jag har kollat med honom tidigare, och då sa han bara "nej, jag ska inte med, och tur att ni inte vet var jag bor" hur man nu ska tolka det? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer