MMM Det har dessvärre dykt upp en grej som gör att jag inte kommer kunna följa med till Göteborg på Johanssons 25-års fest. Eller inte dykt upp, det har sedan länge varit bestämt att jag ska vara gudfader på min brorsdotters dop som är just på lördagen den 8 maj, hade bara totalt glömt bort det. men jag förutsätter att Ordföranden och kassören utan mig kommer sätta spår på den festen som Johansson sent kommer glömma...


Senaste kommentarer