Kidde och de sju kristallkulorna Ja, det är Mutant som gäller på torsdag. Spel så fort vi är nere, antagligen runt 18.00 eller senast 19.00. Förhoppningen ligger väl på fest hos Kidde på lördag antar jag? Annars får vi väl ta den dag som bjuds, vi andra menar jag då.


Senaste kommentarer