MMM Ja, jag hade tänkt festa fredag och lördag som sagt, sen får vi se vilken dag som jag har partaj hemma hos mig, men nån av dagarna blir det, och då är givetvis alla välkommna... men som det verkar så är torsdagen vikt åt mutant. är bergis med ner?


Senaste kommentarer