kidde skrev den 5 april, 2004 kl. 21:36 MMM Är allt bokat och klart? Torsdag med mutant och söndag med D&D eller? Hur länge är folk nere den här gången, och är nån sugen på ett par pils nån kväll? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer