Kassören skrev den 20 november, 2010 kl. 20:58 Äh, vi hade spikat Chelsea ändå, så vi hade inte vunnit nåt, även om vi haft en rad idag. Men nästa vecka kanske? 🙂 Liverpool spelade för övrigt som ett lag för övre halvan idag, vad jag kunde se. Ska uppdatera hemsidan imorgon. ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer