Mja Ja, nu är det så att jag höll med om att det visst är sant att det sägs till i god tid från den käre Sekreteraren. Dock är ju som Kassören så träffsäkert påpekar prioriteringarna sisådär ibland. Men dock inte alltid. Dessutom så förtjänar väl även Sekreteraren lite medhåll ibland?


Senaste kommentarer