kidde skrev den 1 april, 2004 kl. 01:47 mmm Va fan, medhåll av ordföranden!?! Nu får ni nog ge Er på nån annan, jag har ordföranden på min sida!!!! ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer