Ordföranden skrev den 30 mars, 2004 kl. 22:07 Georgieboy Ja, hmm, det är lite märkligt det där med rollspelet. Men vi kommer ju spela i påsk i alla fall. QPR? Spelar dom fortfarande? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer