kidde skrev den 17 mars, 2004 kl. 02:18 Costanza eldsjäl? ?Jag hade i och för sig lovat att vara full hela påskhelgen? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer