?men helgen 6-8 jobbar jag, och på söndagen ska jag på nått årsmötet i smålandsfotbolls förbund, så räkna inte med mig på kvällarna. Jag har dessutom bokat upp mig ytterligare en helg, den 13-14. och sen ska vi pimpelfiska med fotbollslaget en av de återstående helgerna?


Senaste kommentarer