kidde skrev den 22 januari, 2004 kl. 02:00 ?helgerna 30-1 och 6-8 är jag redan uppbokad, sen måste jag jobba nån av de andra och kanske ha en inflyttningsfest nån helg, så det börjar redan bli lite ont om tillfällen för mig...? ... Slå på/av denna metaruta. Permalänk Vänta …
Senaste kommentarer