Sant och visst Ja, det är helt korrekt, supa kan man göra vilken dag som helst och när som helst. I vilket fall som helst så tror jag inte att det är det som lockar Svenne H, utan möjligheten till kopulerande. I vilket fall som helst så verkar det som om alla kan i påsk, så det är ju positivt.


Senaste kommentarer