MMM Bara att inse, CDR är i spillror. kanske dags att vi eldsjälar, det vill säga alla utom svennerunk och den homosexuelle rastafaritrallaren från staterna borde styra upp något vi kan lirar själva! Eller vad sägs om en liten nostalgitripp på ännagården med glazze, frallan och mange, är säkert lättare att styra upp...


Senaste kommentarer